2012-07-15

[music]Sunday Morning

Sunday morning rain is falling
日曜の朝 雨が降ってる
Steal some covers share some skin
毛布を奪って肌を寄せ合う
Clouds are shrouding us in moments unforgettable
雲が僕ら覆う 忘れられない瞬間
You twist to fit the mold that I am in
僕にピッタリと君がくっついてくる
But things just get so crazy living life gets hard to do
でも物事はすごく馬鹿げていて 生きるのはつらい
And I would gladly hit the road get up and go if I knew
もし知っていたら喜んで起きて出て行っただろう
That someday it would lead me back to you
いつか君のもとへ戻れると
That someday it would lead me back to you
いつか君のもとへ戻れると

That may be all I need
それはたぶん僕に必要な全て
In darkness she is all I see
暗闇に彼女しか見えない
Come and rest your bones with me
こっちに来て僕と一緒に休んで
Driving slow on Sunday morning
日曜の朝 ゆっくりドライブ
And I never want to leave
ずっとこのままでいたい

Fingers trace your every outline
君の輪郭を指でなぞって
Paint a picture with my hands
この手で描こう
Back and forth we sway like branches in a storm
後ろに前に 僕らはまるで嵐の中の小枝みたいに揺れる
Change the weather still together when it ends
天気が変わっても最後まで一緒にいよう

That may be all I need 
それはたぶん僕に必要な全て
In darkness she is all I see
暗闇に彼女しか見えない
Come and rest your bones with me
こっちに来て僕と一緒に休んで
Driving slow on Sunday morning
日曜の朝 ゆっくりドライブ
And I never want to leave
ずっとこのままでいたい

But things just get so crazy living life gets hard to do
でも物事はすごく馬鹿げていて 生きるのはつらい
Sunday morning rain is falling and I'm calling out to you
日曜の朝 雨が降ってる 僕は君を呼んでる
Singing someday it'll bring me back to you
いつか君のもとへ戻ると歌いながら
Find a way to bring myself home to you
君のところへ戻る道を見つけよう

And you may not know
君は知らないかもしれないけど
That may be all I need
それはたぶん僕に必要な全て
In darkness she is all I see
暗闇に彼女しか見えない
Come and rest your bones with me
こっちに来て僕と一緒に休んで
Driving slow on Sunday morning
日曜の朝 ゆっくりドライブ



これのボサノバカバー(女性)が良い感じ。
http://www.youtube.com/watch?v=E90hBuL1sfI
これ誰が歌ってるんだろ?

原曲は、Maroon5




Good luck!” 

1 件のコメント: